2011. február 2., szerda

Vajon Garfield miért lett kávéfüggő?

Már egy jó ideje foglalkoztat a kérdés, hogy vajon Garfield miért lett kávéfüggő.

Jutott eszembe számtalan szebbnél szebb gondolat...hogy Petőfi szavait idézzem - jé, még egy kapcsolódás a kávéhoz (ha nem rémlene: Pilvax) -, amik bizonyára a te fejedben is megfordulnak, ha valakiről azt hallod, hogy kávéfüggő.


De tényleg! Miért lesz valaki kávéfüggő? Hogyan alakul ki és miért a kávéfüggőség?

A magam példájából kiindulva több okot is fel tudok hozni, miért lettem kávéfüggő. Például mert szeretem az illatát meg az ízét:), zamatát. A kávézással töltött percek meghitt hangulatát. A "közösségi kávézás" élményét.

Garfieldnek bizonyára igen alacsony  a vérnyomása, és álmosan ébred:). Ahhoz, hogy egyáltalán elbotorkáljon mondjuk az ágytól a mosdóig, percek kellenek. És nem képes felébredni teljesen még akkor sem, ha már túl van az első bögre kávéján.

Nekem is idő és kávé kell, hogy reggelente észhez térjek. A minap kitaláltuk egy ismerőssel, hogy szombatonként hajnalban úszni megyünk. Azt mondja, 6-kor kel, 6.20 körül indul, útközben találkozunk.
Hát, én is elindultam otthonról húszkor, de rájöttem, hogy nekem kb. 5 óra 40-kkor kellett volna felkelnem, nem 6-kor:)

Szóval a kávé létszükséglet.

Össze is gyűjtöttem összesen 14 okot arra, miért vagyok és maradok kávéfüggő. Lehet egyet érteni, meg vitatkozni. De csak miután elolvastad:) Mától szabadon elérhető. Kattints a képre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése